fredag 11 maj 2012

Reflektion över v. 19

Hur har veckan varit? Har ni lärt er något? Och hur har ni lärt er det?

"Jag har lärt mig om magiska trianglar på matten genom att lyssna på läraren och gjort i boken."

"Jag har lärt mig göra små ödlar av pärlor på fritids genom att fritidspedagogen visade hur man skulle göra."

"Jag har lärt mig att alla ord inte stavas som de låter. De med j-ljud kan stavas med andra bokstäver än j. Det lärde jag mig när vi gjorde j-memory och pratade om det."

"Jag har lärt mig skjuta hårdare skott med fotbollen på rasten, därför att jag har kollat på många matcher och sett hur de gör."

"Jag har lärt mig att pärla fiskar på pärlplatta på fritids, genom att titta på en ritning."

Syfte:
  • Reflektera kring sitt eget lärande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar